Kara İnci : Bölüm 2 / Yeni Bölüm

Bölüm 2 / Yeni Bölüm
14 Ekim Pazar 20:00'de



Düşlerin yoksa hiçbir yere gidemezsin!

18 yaşını doldurmak üzere olan Seçkin, 9 yaşındaki kız kardeşi Gizem, arkeolog babası Semih ve üvey annesi Betül ile birlikte yaşamaktadır. İki kardeşin öz anneleri olan Seçil, iki yıl önce kocası ile gittiği bir mağara kazısında yıkıntı altında kalarak kaybolmuş ve öldü kabul edilmiştir. Gizem annesinin kütüphanesini karıştırırkan gizli bölmede bir kroki bulur. Seçkin ve Gizem krokiyi kullanarak evin bodrumunda gizli bir odaya ulaşırlar. Gizli odada ise Seçil’in sakladığı Kara İnci bulunmaktadır. Kara İnci onu kullanmayı bilenlerin her istediğini yapacak denli olağanüstü güçlere sahip bir cihazdır.
Kara İnci kötü amaçları olan Andorin tarafından üretilmiş ama daha sonra onu Nemuryanlılar ele geçirmiştir. Seçil aslında dünyalı değil, kainattaki en güçlü gezegen olan Maldek’li bir Nemuryalı’dır. Görevi Kara İnci’nin Andorin’in eline geçmesine engel olmaktır. Nemuryalı bilgeler, muhafızlarını korumak amacıyla onu Dünya’dan alarak Düşler Diyarı’na getirmişlerdir.
Andorin, Kara İnci’yi geri almak için Dünya’ya döner. Artık Seçil de Dünya’da olmadığı için, Kara İnci’yi korumak ve Andorin tehlikesiyle mücadele etmek Seçkin’e kalmıştır.
Kara İnci gerçeğini tesadüf eseri iki kişi daha öğrenir; kiloları yüzünden pek arkadaş edinemeyen okul arkadaşları Memo ve hem okuyup hem de çiçekçilik yapmak zorunda olan Fatoş...
Seçkin, Gizem, Memo ve Fatoş... Dört kafa dengi çocuk hem Kara İnci’yi korumak, hem de kötülere karşı mücadele etmek için bir ekip oluştururlar. Bu ekibin öncelikli hedefleri arasında Gizem ve Seçkin’in annelerini bulmak ve Dünya’ya geri getirmektir.


Yazı Hakkında


13 yorum:

  1. berfin 12 Ekim 2007 14:33

    oyuncular gerçekten mükemmel özellikle başrol oyuncaları için olacak yorumlarım dizideki baba ve anne rolündeki yani süper karakterler dizi tanıtımını yapıyor ama oyuncu isimleri hiç bi yrde belirtilmiyor daha detaya girilip en azından oyuncu isimleri gibi belirtilirse çok sevinirim. önceki dizileri olan gözyaşı çetesinde de çok beğeniyodum bu dizinin daha uzun soluklu olması temennisi ile başarılar.

     
  2. berfin 12 Ekim 2007 14:39

    çok heyecanlı bi şekilde yazdım. bu yüzden cümle düşüklüklerim olmuş daha önce ki mesajımda. birde annelerini daha uzun görmek istiyoruz ya tekrar bu ikilinin bir arada olması çok güzel.ve bize onları izleme fırsatı sunduğunuz için yayın akışını sağlayanlara, yazar ve yönetmenlere ne bileyim herkese çok teşekkür ediyorum hepinizi öpüyorum iyi bayramlar ellerinize sağlık... onları çok seviyorum diziyi kesinlikle kaçırmayacağım ve çevremdeki ailelere kaçırtmayacağım:))

     
  3. ela 14 Ekim 2007 05:15

    ya süper bişey ya acayip büyüleyici bayılıyorum bunu izlemeye ama pazar günü başka bir dizim olduğu için izleyemiyorum cuma gününe alın da lütfen ya cuma günü televizyon izleyebiliyorum o yüzden cuma gününe olursa bayıla bayıla izlerim

     
  4. ela 14 Ekim 2007 05:18

    bunu kaçırmak istemiyorum ve hepiniz rollerinizi çok güzel yapıyorsunuz süper oynuyosunuz o yüzden çok beğeniyorum hepinizi çok seviyorum hepinizi öpüyor ve bayramınızı kutluyorum

     
  5. muhafız_eren 14 Ekim 2007 12:21

    ela yakatılı yorum ama günlerionlarseçer onun için kendineyorma ama bende kara inciye bayıldım cumagunu izlemengerek

     
  6. kim cesi stella 15 Ekim 2007 05:04

    ço güzel bi dizi ama hem sabahçı olduğum için hemde ogün dizim olduğu ilçin size lütfen diyerek başlıyorum lütfen şu dizyi perşembeye alın dizim olmadığı için ayrıca cumartesi günleri saat 1o da tekrarı olsun keksilmmemek üzere lütfen bu dileğimi kabul edin nolurrrrrrrrrrrr:( kabul ederseniz çok sevinirim :)

     
  7. sihirli_rockcı 15 Ekim 2007 09:37
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  8. sihirli_rockcı 15 Ekim 2007 09:39
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  9. sihirli_rockcı 15 Ekim 2007 09:46

    bence pazar iyi ben nezaman olursa izlerim bu dizideki seçkin yani muhafızla tanışmayı çok istiyorum onu birkere görebilsem çok memnun olurdum diziye bayılıyorum hiç kesilmesini istemiyorum ve 3. bölümünü çok merak ediyorum

    BENİM GİBİ KARA İNCİYE BAYILANLAR VARSA TANIŞMAK İSTERİM

     
  10. kara_inci 18 Ekim 2007 00:16

    heyyy artık sabahları tekrarı var bayılıyorum bu diziyeee!!!

     
  11. can 24 Ekim 2007 01:56

    kara inciyi çok seviyom lütfen kesilmesin

     
  12. can 24 Ekim 2007 01:57

    bu diziyi çoooooooooook seviyom

     
  13. Adsız 9 Ağustos 2009 03:20